torsdag 1 december 2011

Första paketet i advendskalenderbytet

Nu är det äntligen 1 dec och jag har fått öppna första paketet i min första paketkalender någonsin! Hurra vad spännande!

Detta fick jag.
Vet inte om det var meningen eller inte, men jag gav kalendern till Alice. Hoppas kära hemliga vän att du inte misstycker.
Hon som inte ens får lördagsgodis varje vecka fick ögon stora som tefat "choklad varje dag?" och som det stora Hello Kitty fan hon är så var ju motivet helt perfekt.
Tack hemliga kompis, både från mig och Alice.

3 kommentarer:

  1. *haha* Jag tror inte avsändaren misstycker :) Jag fick saker förra året som var till barnen och jag har gett saker till mottagarens barn i år...

    SvaraRadera
  2. Nä, precis, jag tror den var menad till A.
    Det var himla smart av avsändaren i alla fall. Alice är upptagen av sin chokladbit och jag kan öppna mitt paket själv. :)

    SvaraRadera
  3. Mina barn fick också varsin chokladkalender som första paket i sina julkalendrar =)

    SvaraRadera