tisdag 20 december 2011

Adventskalender paket nr 14 & 20

Det var paket nr 14 som saknades igår. Denna fina bok, hur kunde jag glömma den! "Nu är det jul igen" av Heléne S Lundberg.

Jag har bläddrat i den och hittat en massa fint att göra. Alice beställde genast en sydd nalle i ett rävtyg som hon att sett i tyghyllan. Jag blev sugen på att göra fina hjärtan att lägga julkort i.

I dagens paket kom candy Canes, polkagriskäppar att hänga i granen. Har kikat på sånna förr, men har inte haft sånna innan.
De får mig genast att tänka på Piff och Puff på julafton.

Vilka bra grejer jag får i mina paket! Vilken bra fantasi av min hemliga vän, och så juligt!

Jaha, blogger vrider och vänder på bilder som den själv vill. Får försöka fixa det vid senare tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar