onsdag 7 december 2011

Kalenderpaket nr 7

Ja, det skrivs inte så mycket annat i bloggen än om denna kalender.
Det blir så i bland.
För den som ändå är nyfiken kan jag berätta att jag håller på med...nej, just det ja. Det är ju hemligt. Har ett handarbetsprojekt på gång, men det är lite hemligt.
Har knappt suttit vid symaskinen heller på en stund. Förutom i kväll, då jag försökte sy ett par jeansleggings. Vi får se om de kommer fångas på bild innan de åker in i kamin. Det ser just nu ut som dessa leggings går en väldigt dyster framtid till mötes. Vad som gick fel orkar jag inte utvärdera i kväll utan sitter mest här och är nöjd över att det var ett billigt stuvtyg jag förstörde.

Ja just ja. Kalendern ja. Dagens paket innehöll en disktrasa. Fin! Lite piffigt med nån annan än en standard wettexduk för en gång skull! Gillar rött, det är uppiggande!

1 kommentar:

  1. Vilken fin! Kanske skulle jag prova att göra egna, det finns ju lite tuts på bloggar här & var. Elelr å andra sidan ska jag kanske nöja mig med de projekt som redan pågår i det Svensson/Lindqvistska huset.

    SvaraRadera