söndag 17 juli 2011

Babyhätta

Det händer i bland, si sådär typ varje gång jag börjar med nått nytt, att det jag höll på närmast innan inte är helt klart. Ofta är det bara nått litet som ska fixas. Det är nog något slags syndrom jag lider av. Jag har för tillfället en hög med sådana saker.
Nu har jag bestämt mig för att försöka få lite ordning på mina "nästan klara" saker. Det är sånt som påbörjats i modern tid, dvs aldeles för nyligen för att ännu få kallas ufo.

Först klar är denna hätta från garnstudio, stickad i drops alpaca. Den är stickad i stl 6-9 månader och kommer altså passa framåt vintern.
Jag kan ärligt säga att jag är inte helt säkert på att denna kommer att användas. Tyvärr är den stickad i alpaca och eftersom den inte tål hård tvätt så passar den inte riktigt till välgörenhet.




Mamma, hallå, kan du någon gång, för omväxlingskull göra nått som passar?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar